COACHTRAJECT

ONLINE BUSINESS 

GROWTH

4 maanden traject voor ervaren online ondernemers die willen optimaliseren.

Ben jij online ondernemer? En zie je door de email lijsten je producten niet meer? Laat me je helpen! In dit 4 maanden Growth Traject gaan we met een stofkam door je business en maken een plan voor het optimaliseren van jouw online bedrijf zodat je gestroomlijnd en automatisch omzet gaat genereren.  

 

De samenwerking staat helemaal in het teken van jouw bedrijf. Geen andere ondernemers, geen stappenplan. We kijken naar wat je al hebt, wat we kunnen gebruiken en wat niet en wat er moet komen.

Maartje Blijleven

Community Expert, www.welovecommunities.nl


"Als drukke ondernemer heb ik altijd 101 ideeën die vaak door tijdgebrek op de plank blijven liggen. Daarom ben ik met Bianca gaan werken. Bianca is echt een ontzettend goede funnel expert met heel veel goede ideeën. Ze weet al die ideeën heel goed voor mij te kanaliseren in een funnel.

 

De funnels van Bianca zijn geen schreeuwerige Amerikaanse funnels maar echt authentieke, sympathieke funnels. Eentje die echt bij je past want ik ben heel erg van de online relaties bouwen. Bianca is echt heel erg goed in haar vak, naast dat ze strategisch is weet ze ook hoe dingen werken, hoe je goed moet segmenteren, wat een goede opbouw is qua mails, is ze een kei in het schrijven van teksten en weet ze je te motiveren om soms wel commercieel te zijn.

 

Ze denkt met je mee, ze denkt vooruit en ze helpt vooral drukke ondernemers met 101 ideeën om daar de beste opties uit te selecteren om die in een funnel te zetten. Bianca kan ik echt aanraden als je je funnel wilt optimaliseren op een authentieke, sympathieke manier, waardoor je nog beter de online relatie gaat bouwen. Zeker in combinatie met een community."

 

Herken je je hier in?

Bewezen aanbod

Je klanten zijn blij met je producten en je diensten. Ze komen daadwerkelijk een stap verder.

 

Je hebt vele testimonials, zowel op je site als op Facebook en Google of bent bereid je klanten te vragen ze daar te plaatsen.

Je bent een go-getter

Meestal werk ik met introverten, maar niet alle introverten zijn go-getters. Dit traject vergt van jou dat je aanpakt. Jij of je team.

 

In korte tijd transformeren we jouw business naar een online, geautomatiseerde sales machine.

 

Dit traject is dus ook voor extraverten of ambiverten en HSP'ers.

 

Je lijst groeit al gestaag

Je hebt een lijst van minimaal 2000 leads (al dan niet warm) en je weet hoe je tientallen leads per week kunt instromen. Of dat is je doel voor de komende periode.

 

Je wilt graag een warme band met deze mensen opbouwen, hen jouw beste content tonen en al via je lijst helpen met hun probleem.

 

Wil je snel rijk worden met uitsluitend upsell funnels dan kun je beter iemand anders zoeken ;-)

Je wilt graag echte vrijheid

Je bent begonnen met ondernemen omdat je vrijheid wilde. Vrijheid om met je kinderen door te brengen, om te reizen, om leuke dingen te doen. Vrijheid en geld. Helaas ben je nu vooral uren aan het draaien en komt er van vrijheid niet veel terecht.

 

Je staat op het punt om daar verandering in te brengen. Doe het niet alleen. Laat me je helpen!

Je wilt dit

  • Creëeren

    Lekker gestructureerd content creëren. Content die steeds weer geconsumeerd wordt, niet eenmalig op Facebook. Dus, langer plezier van je werk.

  • Opschalen

    Meer omzet met minder werk. Want doorgaan op je huidige tempo… dat hou je niet vol. Of je denkt aan gezinsuitbreiding, reizen, wonen in het buitenland, studeren….

  • Ontspannen ondernemen

    Je team weet wat ze moeten doen, je inkomen is steady (ook zonder jou), je kunt tijd inplannen voor creatie, vakantie, samenwerkingen, voorbereiding voor een lancering, etc.

  • Accelereren

    Om te accelereren gaan we professionaliseren. Professionaliseren is niet alleen je branding updaten of je team uitbreiden, maar vooral je processen en systemen vloeiender maken.

  • Converteren

    Stuur jij je aanbod op de momenten dat jouw leads er aan toe zijn of

    dat je denkt dat ze er aan toe zijn, maar dat jij er eigenlijk aan toe bent

  • Vooruit kijken

    Toekomstbestendig zijn, is belangrijk. De wereld en online ondernemen

    blijven veranderen. Bestaat jouw vak over 5 jaar nog wel? Ben je voorbereid

    op de volgende economische crisis? Of de volgende lock-down? Wil jij op je 40ste,

    50ste of 60ste de mogelijkheid hebben om te stoppen, ongeacht

    pensioenleeftijden?

Barbara de Bruyckere


"Mijn man Andries en ik wilden onze bestaande business (tekstschrijven/voice over werk/Podcast maken) naar een hoger level brengen. Maar omdat online marketing niet onze business is, besloten we om een businesscoach in de arm te nemen. Ik leerde Bianca kennen via mijn PodPodOnline Facebookgroep, een platform voor podcastmakers. Zij had hierin een blog geschreven over funnels en mijn interesse was gewekt.

 

Andries en ik zijn in april 2020 met haar in zee gegaan en dankzij haar hebben we een plan ontwikkeld om onze business naar een hoger level te brengen door Stemcoaching onze core business te maken; via weggevers, podcasts en emailmarketing.

Begin 2021 gaan we live, maar ik heb al lang daarvoor 1 op 1 klanten die ik coach.

 

De belangrijkste tips die zij ons (tot nu toe) heeft gegeven zijn:

  • Je business ligt om de hoek (stemcoaching lag zo voor de hand dat we het niet zagen)
  • Denk groot
  • Zet al je skills in om een geweldige business te creëeren

De coachcalls met haar zijn altijd inspirerend, je krijgt onverwachte inzichten, ze is strategisch, heel intelligent en heeft visie.

Bianca is eigenlijk ons geheime wapen in de weg naar onze nieuwe business.

 

We zouden iedereen aanraden om met haar in zee te gaan; ze is opgeleid als online marketeer en dat merk je. Dankzij haar visie ga je veel harder en maak je niet de fouten die iedere onervaren online ondernemer (die wij zijn) zou maken."

Wat levert dit traject op?

  • Customer Journey

    Je laat nooit meer een kans liggen, want de lead maakt door zijn gedrag duidelijk waar hij behoefte aan heeft. Je kunt hem op precies het goede moment precies het passende aanbod doen. We gaan de customer journey in kaart brengen middels de Digital Roadmap en passen alle processen daar op aan.

  • Leads Kwalificeren

    Precies weten welke leads op welk moment hot zijn. Wie zijn klaar voor de koop? Jij weet het en doet ze een speciaal aanbod, automatisch of ad hoc.

  • Relevant aanbod

    Alle leads krijgen content en aanbod die op hen is afgestemd, door de input die zij jou geven, jij gaat luisteren naar hun behoeftes, ipv jouw boodschap te pas en te onpas aan ze te zenden.

  • Data driven

    Je gaat data uit je funnel gebruiken om toekomstige (marketing) acties te bepalen en te sturen.

  • Automatisch inkomen

    Als er goede leads doorheen gaan die steeds je aanbod ontvangen

    dat voor hen relevant is, dan willen ze dat kopen. Hoe meer mensen

    in de funnel zitten, hoe meer sales.

  • Budgeteer voor je dromen

    Dat automatische inkomen geeft jou de vrijheid te doen wat je wilt. Bouw

    een funnel om je team uit te breiden, bouw een funnel voor je vakantiebudget

    en voor je opleidingsbudget. Of voor die nieuwe auto, rolex of jacuzzi. Het lijkt

    decadent, en je weet dat je eerst je kosten moet dekken. Maar hoe tof is het om

    die kosten te dekken met een automatische funnel? Het werk is al gedaan.

In 5 stappen een digital marketing strategie.

 

Hier werken we aan in een 1-op-1 traject

  • Klant-centrisch

    Je klant staat centraal. Zijn of haar journey is leidend. We gaan kijken hoe dat nu gaat in jouw bedrijf en waar en hoe zij contact hebben met jouw bedrijf (touchpoints) en of dat aansluit bij wat jij wilt uitstralen.

     

    Daarnaast gaan we anticiperen op hun behoeftes, zodat jij kunt verkopen wat zij willen kopen op het moment dat het bij hen past. 

  • Productmix

    Alleen met een juiste productmix en volgorde van je aanbod  gaan je conversies omhoog. Online producten zijn wezenlijk anders dan 1-op-1 live producten en online sales is wezenlijk anders dan 1-op-1 strategie gesprekken. Met opvolgende producten (met cliffhangers) gaan we upsells bevorderen.

  • Customer Journey

    Het gaat niet om zoveel mogelijk sales, steeds aan nieuwe mensen. Maar juist om zoveel mogelijk sales aan dezelfde mensen. Euh. Nee! Natuurlijk ook niet ;-)
    Het gaat om het bouwen van een relatie met je leads. Zodat jij weet op welk moment ze koop bereid zijn. We tekenen de customer journey (aka digital roadmap) uit. De route van lead naar klant komt in deze tekening te staan. Zo zie je in 1 oogopslag hoe de marketingflow in elkaar zit.

  • Growth Hacking

    Traffic is nodig om de funnel goed te laten werken. Hoe meer mensen de leadmagnet downloaden, hoe meer mensen er uiteindelijk klant worden. It's a numbers game. Zodra de techniek staat, de content is geschreven en de funnel is getest, wordt er verkeer naartoe gestuurd. We gaan nu al bekijken en plannen hoe we dat gaan doen. Welke kanalen zet je in. Welke kanalen heb je tot nu toe genegeerd. Waar kun je betaald verkeer vandaan halen. Welke grote bronnen kun je aanboren. Etc.

  • Data Driven

    Zonder cijfers kun je je doelen niet halen. Daarom is het van cruciaal belang om heldere doelen te hebben en deze nauwkeurig bij te houden. Helemaal als je mensen inhuurt voor advertising of andere zaken waarvan je de return on investment wilt meten. We stellen de doelen en ik vertel je hoe je die bijhoudt en er op stuurt. Zodat je een plan hebt.

Elsbeth Slippens-Heuver

Vitaliteitscoach, www.shitorshine.nl


"Bianca biedt structuur en diepgang, denkt met je mee op zo’n manier dat je eigen ideeën nog beter worden en onderling verbonden worden. Bianca is echt een concrete duizendpoot gebleken, altijd het overzicht bewarend en duidelijk op het doel afkoersen met de juiste opdrachten en acties en inzichten. Ik heb het gevoel dat we elkaar aanvullen. En ik heb het gevoel dat het project mijn kindje is en dat mijn creativiteit en gedachtes worden aangevuld door Bianca om de juiste snaar bij de doelgroep te gaan raken. Zonder Bianca was het resultaat er niet geweest."

VOOR WIE?


Als jij nu 5k of meer omzet hebt per maand maar je wilt meer en vooral makkelijker ondernemen, dan kan ik jou helpen om van je bedrijf een geautomatiseerde (sales) machine te maken. 

Je hebt geen moeite met online zichtbaar zijn, je haalt makkelijk 5k en wilt groeien, je bent een go-getter en kunt in rap tempo zelf, of je team, in actie zetten om de geadviseerde aanpassingen te doen.

 

Heb je geen team maar wel de financiële ruimte om uit te besteden? Vraag dan zeker naar de mogelijkheden.

Myra de Wildt

Liefdespijn expert, www.maryi.nl


"Ik heb heel fijn met Bianca samengewerkt. Tijdens onze gesprekken kwam ze altijd weer met nieuwe ideeën en inzichten, die mijn processen konden verbeteren. Veel van haar advies kwam ook ten goede van de strategie van mijn bedrijf; Bianca zag altijd wel ergens een mooie nieuwe kans, die ik nog niet gezien had. Bianca is rustig, waardoor ik -druk als ik ben- ook weer meer de rust kon vinden. Ze is behulpzaam, gaf mij als klant het gevoel dat ik belangrijk ben en ging altijd net een stapje verder als wat ik verwachtte. Ik zou het zeker aanraden om met Bianca te werken!"

BEHAALDE RESULTATEN

Hieronder volgen enkele resultaten behaald voor klanten en werkgevers.


  • 10.000 likes

    In een tijd waarin social media voor corporate bedrijven nog nieuw was, heb ik met een klein team de magische grens van 10.000 likes voor de Tempo-Team facebook page bereikt, in een half jaar, zonder ads.

  • Nieuwe online business

    Een van mijn oud-klanten wilde online, haar man (ook werkzaam in het bedrijf) zag dat niet zo zitten. 5 maanden later stond er een compleet nieuw bedrijf met een nieuwe koers en nieuwe diensten en digitale producten. Weer enkele maanden later (niet meer als klant) stroomde de coaching vol.

  • Verdubbeling opens

    Voor meerdere klanten heb ik de openrate (cijfer dat aangeeft hoeveel mensen de mails leest) van zowel nieuwsbrief als funnel verdubbeld.

  • Extra sales

    Funnels die aansluiten op challenges, lanceringen en andere live event hebben inmiddels 30% extra sales opgeleverd bij diverse klanten.

  • Verdubbeling inschrijvingen webinar

    De inschrijvingen van het webinar na een Summit verdubbelde na een reeks mails die ik voor mijn klant schreef. Van 300 naar 600 inschrijvingen in 1 week.

  • Investering 3x terugverdiend 

    1 klant verdiende haar investering in mij binnen 1 week 3x terug door het aanpassen van de funnel en het toevoegen van extra producten. 

  • Dagelijkse sales

    Dagelijks 1 of meerdere sales van een digitaal product dat niet gelanceerd wordt. Het is de droom van al mijn klanten, die regelmatig bewaarheid wordt.

  • Structuur

    Voor een klant die 101 ideeën heeft, help ik haar orde in de chaos te brengen door haar producten te toetsen en te stroomlijnen. Dat levert haar enorm veel ruimte op om die producten te creëeren. 


Ben je toe aan de volgende stap in het ondernemerschap? Ben je goed op weg met je diensten en producten? Komt daar jaarlijks vooral extra bij? En wil je orde op zaken, een heldere strategie en een geautomatiseerd systeem dat alles opvangt? Neem dan contact op.

Angélique Piternella

Strategisch adviseur virtueel leiderschap


'Bianca is op strategisch niveau meeeeeega sterk. Als het gaat om online marketing weet ik exact wat ik wil en dat maakt het niet altijd makkelijk. Maar Bianca begrijpt precies wat ik bedoel en geeft daar goed strategisch advies over. Ze is echt een wizard als customer experience marketeer en helpt je door de bomen het bos weer zien. Ik maak een diepe buiging voor haar.'

Inhoud van het Digital STRATEGIE en

GROWTH Traject

 

4 maanden intensief 1-op-1 traject

 

Geen stappenplan,

alleen maar maatwerk.

We bespreken jouw strategie, doelen, cijfers en acties op het gebied van online marketing en automation.

  • Persoonlijk Kick-off strategie gesprek (1,5 uur)

    Om helder te krijgen hoe jouw business nu in elkaar zit, wat je salesstrategie is, je cijfers, je producten en wie je ideale doelgroep is. Aan de hand van een werkboek gaan we samen aan de slag. 

  • 2 x per maand live online strategie call (1 uur)

    De ideeën gaan je om de oren vliegen in deze 60 minuten evenals een heldere strategie die we stap voor stap doornemen en elke 2 weken verder uitwerken. We bespreken wat je de komende 2 weken gaat doen om je doelen te realiseren.

  • Funnel Check

    Ik bekijk je huidige funnel, de teksten, de cijfers, de salespage, eigenlijk alles wat er is dat bij de funnel hoort en ik geef je daar een rapport van, de aanbevelingen gebruiken we voor dit traject.

  • Funnel Roadmap

    Ik leer je hoe jij jouw funnel digitaal uittekent, zoals we hem bespreken. Zodat jij en jouw (of mijn) team helemaal op de hoogte zijn van wat er moet gebeuren. En zodat je over 2 jaar nog weet hoe het in elkaar steekt. Het is de visuele uitwerking van jouw Funnel Strategie. Super waardevol!

  • Wekelijkse feedback

    Ik lees met je mee op copyteksten, salespages, advertenties, etc. Ik geef je mijn ongezouten feedback of inspirerende ideeën zodat jij snel weer verder kunt ipv dagen vast te zitten.

  • Toegang tot de online training Funnel Formule (€997)

    Je kunt alvast vooruit werken of het als naslag gebruiken voor na het traject. Je krijgt toegang tot de Funnel Formule training waarin je leert hoe je een funnel ontwerpt en bouwt, inclusief bonussen. Zie voor meer informatie www.funnelformule.nl 

  • Toegang tot al mijn kennis en ideeën

    Je moet het soms uit me trekken maar als je het optimale uit dit traject haalt dan krijg jij antwoord op al je online marketing vragen en mijn, speciaal voor jou bedachte ideeën. Ideeën zo klein als voor nieuwe blogcontent of zo groot als voor een heel nieuw business idee. 

  • Toegang tot mijn Team

    Heb je zelf geen team maar wel de financiële ruimte om werk uit te besteden? Laat het dan weten. Tegen een meerprijs nemen wij werk uit handen.

Plan een gratis en vrijblijvende kennismaking via skype of zoom.

 

Via bovenstaande knop kun je dat direct in mijn agenda doen.

WAT KLANTEN ZEGGEN

Debbie Bernasco boekte een funnel VIPdag met me. In een podcast laat ze weten wat ze er van vindt en interviewt ze me over funnels en online marketing. Het luisteren waard!

Debbie Bernasco

Business Coach

'Inspirerende VIP-dag met Bianca gehad. Heel blij met het eindresultaat: een goed en uitgebreid overzicht van hoe mensen mij kunnen leren kennen en ik hen vanaf een eerste online contact, stapsgewijs kan laten zien waar ik hen mee kan helpen.
Na deze dag heb ik nu heel helder HOE ik dat het beste kan doen in mijn bedrijf.
Daarnaast heel blij met hoe dit op de dag zelf tot stand komt. Bianca stelt veel goede vragen, denkt creatief mee, hielp me inzien waar een kans lag die ik zelf nog niet gespot had, heeft snel inzicht, werkt gestructureerd en geeft goed advies vanuit haar vakkennis. En we hebben het ook nog gezellig gehad.'

Hanneke van Stigt - Thans
Ikbv.nl

Tijdens de VIP-dag met Bianca een ontzettend waardevolle dag gehad. Op een prachtige locatie hadden we na een dag al een funnel volledig gevuld met de juiste content. *happy*
Wat ik wilde vertellen had Bianca in een handomdraai omgezet naar heldere taal met de juiste marketing technieken. Het was heel fijn om die chaos in mijn hoofd helder in beeld te krijgen. En om te kunnen sparren met iemand die er écht verstand van heeft.

Het is mij zo goed bevallen dat ik het graag helemaal overlaat aan Bianca met al haar ervaring.
Al met al die VIP-dag was de juiste stap naar hopelijk heel veel meer moois!
PS: binnen een week heb ik de investering van deze VIP-dag 3x terugverdiend.

Marian van Olst

Sketchupplaza.nl

Ik ben gecertificeerd door

Digital Marketer als Customer Value Optimization Specialist

 

Emeritus Business School & Columbia Business School als Digital Marketer.

Deze site en funnel zijn

gemaakt met

© Copyrights by Bianca Elzinga. All Rights Reserved.

info@biancaelzinga.nl

kvk 55060145

BTW ID: NL002107339B44